Viltvlog #69 vilt concurrentie? wat mij betreft bestaat dat niet!

Heb jij weleens het gevoel dat je idee gestolen wordt? Plaats je je werk niet online omdat je bang bent dat iemand het namaakt?

Of ben je bang dat er niet genoeg klanten zijn voor al die mooie viltcreaties?

Het mooie van de vilttechniek is dat je altijd iets origineels maakt, daarom is nooit 1 werkstuk hetzelfde.

En als je zelf workshops geeft, doe je dat vast op je eigen originele manier. Ik ben benieuwd hoe jij dit ziet. Ben jij bang voor concurrentie? of kun je dit loslaten?

Ik ben benieuwd hoe jij hierin staat. Plaats je reactie hieronder. voor meer info over mij of over lessen: www.onlineviltschool.nl

Voor producten kijk in de webwinkel www.bodyflower.nl/viltwinkel