Viltvlog #54 Verkopen zonder verkopen, hoe werkt dat?

Afgelopen week plaatste ik een foto van een eigen ontwerp sjaal op social media. Zonder dat ik erbij had gezet dat deze te koop was, heb ik de sjaal binnen een dag verkocht. Zou jij het ook niet heerlijk vinden als het ook zo voor jou gaat werken? Als mensen ook aan jou gaan vragen of je werk te koop is en hoe ze het in hun bezit kunnen krijgen?

In deze viltvlog geef ik je wat tips hoe dit ook voor jou zou kunnen werken.

Wil je meer lezen over de onlineviltschool? Kijk even op www.onlineviltschool.nl en vraag de gratis les sjaalvilten daar aan.

Welke andere vragen heb jij met betrekking tot het verkopen van je werk? stel je vraag hieronder. Of plaats een reactie ik vind het ook leuk om te horen welk inzicht je hier uit hebt gehaald voor jezelf.

Denk je dat iemand anders het ook leuk vind om deze viltvlog te bekijken? deel het bericht dan via facebook of een ander kanaal. Zo maken we samen de wereld een beetje mooier en creatiever! Dank je wel voor het delen!

Bekijk de nieuw pakketten in de webwinkel KLIK HIER