Viltvlog #68 Trots op mijn vilt jasje!!!

Vilten blijft een fantastische techniek en als ik dan weer bezig ben met het ontwikkelen van nieuwe werkstukken en concepten word ik daar heel blij van. En ik ben ook trots op het jasje, wat het is geworden. Maar ook ben ik heel trots op mijn cursisten die naar aanleiding van de online lessen de mooiste werkstukken maken. Hoe zit dat eigenlijk met jou?

Ben je trots op wat je maakt? Deel je enthousiast als je iets nieuws hebt gemaakt? Mag jij trots zijn van jezelf? of zitten daar “verborgen” belemmeringen op. Doe je het gewoon? of laat je het afhangen van de mening of het oordeel van anderen… Ik worstel hier nog weleens mee. In deze vlog vertel ik je er meer over.

Ik ben heel benieuwd hoe het voor jou is. Wil je jou ervaring delen hieronder?

Wat is jou goede voornemen? Link naar de live les over stoffen maken met behulp van naaldvlies

Voor meer info over de live les voor het maken van stoffen www.onlineviltschool.nl

winterjas handmade

Deze jas in onderdeel van de cursus jas vilten van de Onlineviltschool voor meer info over de cursus klik hier

Over de schrijver
Oprichter van de Onlineviltschool en Onlineviltvrienden. Viltkunstenaar en Beeldend viltdocent sinds 1995. Ze geeft Online en Offline lessen in het maken van origineel en eigen viltwerk van hoge kwaliteit.
Nelly
Door

Nelly

op 31 Oct 2023

Voor mij is het vilten en eco printen een geweldige uitlaatklep om al je creativiteit tot uiting te laten komen en dit delen met mede ge stemden geeft veel voldoening en kracht om dagelijks bezig te zijn.

Reactie plaatsen