Viltvlog #63 Textile Art (boek) als inspiratie voor viltkunst

Waardoor laat je je inspireren? Hoe kun je meer uit jezelf en je creativiteit halen? Het boek textile art is een heel inspirerend boek. In deze viltvlog vertel ik je hoe ik zo’n boek bekijk en gebruik als inspiratie.

Dit mooie boek is ook te koop in onze webwinkel: Via deze link

Boek over textielkunst:

Textielkunst wereldwijd

In deze uitgave van Textiellink reizen we door de verrassende en kleurrijke wereld van de textielkunst. Ruim 800 foto’s tonen het mooiste werk van 160 kunstenaars verspreid over de gehele aardbol. Een unieke verzameling van zeer gevarieerde wereldwijde textielkunst gebundeld in één boek.Maak kennis met de vele facetten van de textielkunst en laat je inspireren door sprookjesachtig borduurwerk, robuust vlechtwerk, kunst om te dragen, fijn en grof haakwerk, viltwerk in een explosie van kleur of ingehouden natuurtinten, innovatieve mixed media, weefwerk met een boodschap, stoer breiwerk, quilts met een glimlach . . . de mogelijkheden met textiel zijn grenzeloos. Liggend formaat 280×210 mm – Hardcover – 168 pagina’s – 3-talige uitgave (Nederland, Engels, Duits)

Master experiment met vilt

Wil je begeleiding bij het verder ontwikkelen van je creatieviteit?

Dan kun je meedoen aan de Master experiment met vilt. meer info https://onlineviltschool.nl/master-experiment/

Over de schrijver
Oprichter van de Onlineviltschool en Onlineviltvrienden. Viltkunstenaar en Beeldend viltdocent sinds 1995. Ze geeft Online en Offline lessen in het maken van origineel en eigen viltwerk van hoge kwaliteit.
Reactie plaatsen