Viltvlog #62 (priori-) TIJD om te vilten

Herken je dat, altijd genoeg te doen, drukke agenda, werk, kinderen en huishouden. Dan wil je ook nog graag wat betekenen voor anderen of voor een betere wereld en dan is je tijd zo weer op.

Uitgeput zit je ’s avonds op de bank. Wanneer komt jouw tijd? Wanneer ga je prioriteit geven aan dat gene, wat jij heel leuk vind?

Grootste knelpunt is het label wat we daar aan hangen voor onszelf. Als je jezelf de vraag stelt wat is belangrijk? Komen jouw wensen dan als eerste aan bod? Hoe belangrijk zijn die eigenlijk. En als je daar een verschuiving in wilt maken, zoals ik dat graag wil doen, hoe regel je dat dan voor jezelf?

Ik heb nu afspraken gemaakt met mezelf en mijn omgeving… Ga jij dat ook doen? Of heb je een ander goed voorstel om te zorgen dat je eigen wensen en plannen niet altijd op de tweede plaats komen?

Laat hieronder weten of jij hier ook tegenaan loopt, wat ga je doen om het te veranderen? Deel je goede voornemen hieronder. Dan heb je alvast de eerste stap voor jezelf gezet.

Hilde van Oosterhout
Door

Hilde van Oosterhout

op 05 Feb 2021

Heel fijn en motiverend. Dankjewel.