Viltvlog #61 Jurk vilten is: Kleding maken zonder naaitechnieken

Het wonderlijke van de vilt techniek is dat je er jurken of andere kleding van kunt maken zonder dat je daarvoor verstand hoeft te hebben van naaitechnieken. Naadloos en haast boetserend ontstaat er een kledingstuk onder je handen. Als je dan ook nog werkt op chiffonzijde en een dun laagje Merinolontwol daarop legt en vilt, ontstaat er een mooie dunnen soepele stof en een fantastische Jurk. Die draagbaar is, duurzaam en heerlijk warm en tegelijk ook de fijne eigenschappen van wol. Ademend en vocht doorlatend. Wat wil je nog meer, laat je creativiteit de vrije loop, of zoals ik in de vlog ook vertel “gewoon” een hele mooie jurk maken.

Meer info over de cursus Jurk vilten die op 2-2-2021 start  klik hier

Je kunt ervoor kiezen om alleen deze onlinecursus aan te schaffen, We gaan dan 6 weken samen aan de slag met de lessen en je hebt 12 weken toegang tot alle video’s en de onlinecommunity. Ook krijg je in die periode 5% korting op alle materialen in de webwinkel.

Je kunt ook VIP lid worden van de OnlineViltSchool. De cursus “Jurk/tuniek vilten” is 1 van de 26 cursussen waar je direct toegang toe krijgt bij de start van je lidmaatschap. Ben je een ervaren viltmaker dan kun je direct meedoen aan deze cursus. Heb je nog minder ervaring dan kun je bijvoorbeeld starten met de cursus sjaals maken of stoffen vilten.

Ook over het VIP lidmaatschap vind je meer info via de link hierboven.