Viltvlog #53 Viltwensen verwezenlijken! 5 tips hoe dit jouw ook lukt!

Je hebt vast wensen waar je van droomt waar je regelmatig aan denkt en die je graag zou verwezenlijken. Maar.. toch doe je het niet, je komt er niet aan toe. Er komen steeds andere “belangrijke” dingen op je pad en als je dan aan het eind van het jaar kijkt of je wensen inmiddels zijn uitgekomen dan moet je voor jezelf de conclusie trekken dat het niet (helemaal) is gelukt. Een eerste belangrijke punt wat ik wil benoemen: “Wensen komen niet “vanzelf” uit” Tenminste de meeste niet.

Als je de loterij wint heb je enorm veel geluk, maar toch heb je ook daarin een stap gezet. Door een lot te kopen. Maar voor de meeste wensen moet je meer zelf in actie komen om ze te verwezenlijken. Het mooie daaraan is dat je er dus zelf invloed op hebt. Afhankelijk van jouw keuzes en jouw stappen zul je meer of minder succes hebben om je wensen te verwezenlijken.

In deze viltvlog geef ik je 5 tips

om hier zelf mee aan de slag te gaan. De eerste tip: Zorg dat je wensen heel duidelijk zijn voor jezelf: “wat wil je eigenlijk heel graag?” De 2e stap, vorm je wensen om in een concreet doel. Ik leg je uit hoe je dit doet en waar je dan aan moet denken De 3e stap is cruciaal. Maar ook stap 4 en 5 heb je nodig om je wensen te verwezenlijken. Bekijk de video om het hele verhaal te horen. Pak er pen en papier bij om direct je eigen plan te maken. Klik op de video om alle stappen te bekijken.

Ga jij van 2021 jouw jaar maken?

Pak pen en papier erbij, zet de video af en toe stil en werk het voor jezelf uit, zodat je met een mooi plan 2021 in kunt gaan.

Heb je hulp nodig om de mogelijkheden voor jezelf duidelijk te krijgen? Stuur me een email en maak kans op een gratis coachgesprek. Waarin ik je in 30 minuten help om helderheid te krijgen en een concreet plan om je wensen op viltgebied te verwezenlijken.

Voor meer info kijk ook op www.onlineviltschool.nl

Ik ben heel benieuwd naar jouw wensen. Leuk als je ze hieronder met ons wilt delen. En heb je al een concreet doel? beschrijf hem hieronder. Daarmee heb je een afspraak me ons gemaakt. Je eerste stok achter de deur om het ook echt te gaan doen.

Ken je iemand anders die deze info ook goed kan gebruiken? deel deze viltvlog dan via facebook of instagram of anders. Leuk als we nog meer mensen kunnen inspireren om je wensen werkelijkheid te laten worden.

Heleen Kesteloo
Door

Heleen Kesteloo

op 14 Dec 2020

Hallo Ingeborg, Zojuist heb ik je viltvlog bekeken en tijdens jouw verhaal kwam er plotseling een geweldig antwoord op een vraag waar ik al lang over piekerde. Ik wil heel graag art dolls gaan maken met gevilte kleding. Echter, ik heb geen enkele ervaring met patronen maken, maar nu weet ik bij wie ik moet zijn voor support. Zo zie je maar hoe geweldig jouw vlog werkt. Dankjewel!!

ine
Door