Viltvlog #55 Oke met imperfectie, daar zit juist het goud! viltvlog #55 imperfectie

Viltvlog #55 Oke met imperfectie, daar zit juist het goud!

In deze eerste vlog in het nieuwe jaar wil je natuurlijk een heel creatief nieuwjaar wensen. Vervolgens heb ik het me je over imperfectie, kun jij oke zijn met imperfectie. Het toelaten daarvan in je werk en in je leven bied je enorm veel mogelijkheden. Veel kunstenaars maken hier gebruik van en ontdekken zo veel nieuwe verrassende mogelijkheden. En nog een extra reden om op die manier naar jezelf en je werk te kijken: het geeft je veel ontspanning en rust.
voor meer info www.onlineviltschool.nl