Viltvlog #52 Viltkunstenaar of freubelaar? Schat jezelf op waarde!

Heel vaak hoor ik van mensen “ja ik freubel maar wat” en dan zie ik wat ze maken en blijkt het heel mooi en bijzonder viltwerk te zijn. Hoe komt het toch dat we onszelf en onze creaties niet op waarde kunnen of durven schatten? Viltkunst wordt vaak in het hoekje gedrukt van het freubelen. En dat vind ik heel jammer!

Wil je me helpen? Zou je in het vervolg jezelf en onze mooie kunstvorm met meer respect en waardigheid willen behandelen?
Jij maakt vast ook origineel werk! Zelfs als je nog maar 1 sjaal hebt gemaakt, was het vast een originele creatie van jouw hand. Heb je het nog niet uitgeprobeerd en staat het nog steeds op je lijstje? start dan vandaag nog!
In de viltvlog #52 alweer vertel ik je over mijn standpunt daarover. En ik leg je uit waarom jij je ook viltkunstanaar mag gaan noemen.

Ik ben benieuwd naar jouw verhaal! Hoe noem jij jezelf? Ga je dit in de toekomst anders doen! Welke titel zou jij jezelf graag willen geven?
laat je reactie hieronder achter.

voor meer info www.onlineviltschool.nl