Viltvlog #66 Evalueren en inspireren met VIP leden

Hoe zorg jij dat je geïnspireerd blijft? Waar haal jij nieuwe kennis vandaan? Binnen de Onlineviltschool organiseer ik elke 3 weken een evaluatie moment of een opstart moment waarin ik mensen meeneem in de nieuwe lessen en ze enthousiast maak om daar mee te starten. Ook vind ik het belangrijk om terug te kijken naar het werk wat is gemaakt. Successen vieren en leren van het proces. Je kunt leren van je eigen proces maar ook van het proces van iemand anders. Tijdens die evaluatie momenten geef ik extra tips en natuurlijk complimenten. In deze vlog geef ik je een kijkje achter de schermen hoe ik dit doe.

Wist je dat er in ieder van ons creativiteit verborgen zit? Zie het als een Zaadje… In de vlog vertel ik je wat ik daarmee bedoel.

Over de schrijver
Oprichter van de Onlineviltschool en Onlineviltvrienden. Viltkunstenaar en Beeldend viltdocent sinds 1995. Ze geeft Online en Offline lessen in het maken van origineel en eigen viltwerk van hoge kwaliteit.
Reactie plaatsen