Viltvlog #5

Werken vanuit ontwerp

Viltvlog #5 werken vanuit ontwerp

In deze video vertel ik je hoe ik dat doe en op welke manieren je tot een ontwerp kunt komen. Het is belangrijk om daar bij stil te staan. Maar het is nog belangrijker om aan de slag te gaan en je niet tegen te laten houden omdat je geen ontwerp hebt.

Over de Viltvlog's

In deze serie vertelt Ik over mijn ervaringen met vilt maken, de onlineviltschool en inspiratie en mijn persoonlijke ontwikkeling.

Het viltmaken staat centraal in de viltvlogs, niet zozeer de techniek, maar meer de motivatie, inspiratie en alles daar omheen.

De echte technische lessen vinden plaats in de cursusomgeving van de onlineviltschool.

Als Onlineviltvriend heb je direct toegang tot een deel (premium lid) of alle lessen (VIP lid) in de cursusomgeving.

Meer viltvlogs bekijken?

maak zelf een mooie sjaal!

Wil je direct aan de slag met het maken van een sjaal?

bestel hier direct 1 van de pakketten