Viltvlog #56 Sjaals zelf ontwerpen, veel eenvoudiger dan je denkt!

In deze viltvlog vertel ik je alvast wat meer over de mogelijkheden van het sjaalvilten Heb je de gratis les al aangevraagd om zelf aan de slag te gaan. Ook geef ik nog een aantal extra lessen over het ontwerpen en gebruik van stoffen. Meld je snel aan zodat je 90 minuten inspiratie en informatie krijgt waar je direct mee aan de slag kunt gaan. Ben je benieuwd hoe dat in zijn werk gaat z’n LIVE (online) les, bekijk dan even deze video.

Via deze link kom je bij de planning. Ook de komende tijd zijn er nog extra lessen,

Kijk even of er nog data in de planning staan of stuur een mail om de laatste nieuwe planning van data te ontvangen.

voor meer info onlineviltschool.nl