Expositie 2022

Riny van den Breemer

Ik ben Riny van den Breemer en ben 66 jaar. En in de coronaperiode met de onlineschool van Ingeborg kennis gemaakt. Begonnen met een gratis les sjaalvilten, en heb het niet meer los gelaten. En werd steeds nieuwsgieriger naar nieuwe dingen maken, ondertussen alle lessen gevolgd en kan er geen genoeg van krijgen. Gelukkig raak je nooit uitgeleerd en crieer je steeds iets nieuws.

Werkstuk 1: Een driehoek sjaal/stola

Een driehoek sjaal/stola van kaasdoek met 50%merinowol/ 50%zijde gevilt (wit) Deze geverfd met een batik zijdeverf geel met blauw gemengd. Daarna met borduurzijde de rondjes die uitgeknipt zijn omzoomd, zodat ze op een bloem lijken.

Afmeting

140 x65 cm

Materialen

Kaasdoek en merinowol met zijde en borduurzijde. Geverfd met een batik zijdeverf zelf gemengd.

Te Koop?

Niet bekend

Werkstuk 2: Heuptasje

lekker om in de zomer met een sjaal om je heup/taille of schouder te dragen.

Afmeting

ongeveer 20 x15 cm

Materialen

Naaldvlies, merinowol met zijd, extra sokkenwoldraad en borduurzijde.

Te Koop?

Niet bekend