Expositie 2022

Josien Heesen

Hoi Mijn  naam is Josien Heesen ben 55 jaar. Ik houd enorm van handwerken en alles wat met creativiteit en je hart uiten te maken heeft.  Vilten met verschillende materialen en met vrij (machine) borduren vind ik geweldig en geeft me kracht en energie en maakt me blij. Het liefst werk ik helemaal vanuit mijn Hart en wil ik mij op deze manier uiten. Ik ben al mijn hele leven lang bezig met knutselen, creatief bezig zijn en het leren van verschillende technieken. In bepaalde periodes heb ik zelfs ieder jaar een creatieve cursus gevolgd. Vilten doe ik al ongeveer 25 jaar. Maar dan zelf geleerd en een enkele cursus. Bij de Onlineviltschool heb ik veel beter leren vilten! Heb ook jaren geleden viltcursussen gegeven aan basisschool leerlingen.  Het liefst wil ik mensen verschillende creatieve technieken aanleren, zodat zij ook hun passie kunnen vinden.

Werkstuk 1: Bodyflowers

Blote dame, brede heupen, dikke benen en kuiten, mooie rondingen een voluptueuze vrouw geheel onder de bloemen die haar geheel sieren.

Afmeting

50 x 12 x 22cm

Materialen

merinowol, naaldvlies, krulwol, wolnepps, pongézijde, olijfzeep, water, machinegaren glans en mat, borduur garen, pastelkrijt en goache