Gratis Les wol en zijde verven

Verf challenge

Samen live verven tijdens een Online les!

Ervaring niet nodig!

Met deze les kun je thuis gratis meedoen en gaat het je zeker lukken!

Op 13 april om 19.00 uur LIVE Onlineles.

Na het klikken krijg je zo mogelijk een email met daarin een linkje om je verder aan te melden

Wil je eerst wat meer info? Lees dan hieronder ervaringen en wat het precies inhoudt!

Twijfel ook niet te lang! Het is gewoon gratis en je zit nergens aan vast ;)

Zelf thuis meedoen met de verfles!

• Al ruim 1500 mensen zijn je voor gegaan en hebben zelf thuis een mooi sjaal geverfd of materiaal voor een te vilten sjaal.
  • Succes verzekerd! Als je de aanwijzingen volgt kan het niet mis gaan en heb je binnen een paar uur een mooie sjaal in je eigen fantasie motief en in de gewenste kleuren.
  • Een leuke manier om kennis te maken met verven en even heerlijk te ontspannen.
  • Met deze les hoef je niet meer te zoeken. Alles wordt voor je geregeld en je kunt dus direct aan de slag, ook als je weinig tijd hebt.
  • Duidelijke videoles waar het stap voor stap wordt uitgelegd. Ook als je geen enkele viltervaring hebt met verven gaat het je lukken.
  • We gaan samen aan de slag en later kun je de opname bekijken
  • Je kunt direct met 20% korting een materiaalpakket bestellen.
  • Deelname aan deze les is gratis en vrijblijvend! je betaald alleen de materiaalkosten.

Deze verfles

bied ik je  gratis aan.

Als oprichter van de OnlineViltSchool vind ik het leuk om je kennis te laten maken met het verven.

In 1995 kwam ik in aanraking met vilten en verven. Uit noodzaak verfde ik toen mijn eigen materiaal.

Nu is er veel mooi gekleurd materiaal in de handel maar het zelf verven van je materiaal geeft je werk iets heel bijzonders. Die mooie ervaring wil ik graag met je delen.

Doe je mee? meld je aan!

Ingeborg Honer (oprichter OnlineViltSchool)

Een live les wat is dat?

Hoe werkt het?

Wat heb je nodig?

• Een materiaal pakket (te bestellen na aanmelding op de volgende pagina)
  • Je kunt kiezen uit een sjaalvilt- en verfpakket of een pongezijde sjaal met verf (die is direct klaar na het verven)
  • Azijn en water
  • Een teiltje om je werk voor te behandelen en uit te spoelen
  • Een pan en een pitje om te verwarmen of een fornuis
  • Veel zin en enthousiasme om gewoon mee te doen.

Meld je hieronder gratis aan.

Twijfel ook niet te lang! Het is gewoon gratis en je zit nergens aan vast ;)

Meer enthousiaste creatievelingen gingen je voor....

"Zo wonderlijk dat je dit gewoon zelf in een paar uurtjes kunt doen"

Wat houdt het precies in?

Een gratis les Verven?

• Het zelf verven van je zijde sjaal of wol en zijde is heel eenvoudig als je gebruik maakt van verf op zuur basis. Dit is een niet giftige verfstof die je veilig thuis kunt gebruiken.
  • Geen vieze pannen, geen geknoei!
  • We gaan samen aan de slag, ik vanuit mijn atelier, jij thuis in je werkruimte of keuken.
  • Doordat we samen aan de slag gaan help ik je over je drempelvrees heen. We doen het op hetzelfde moment. Je doet stap voor stap met me mee.
  • In duidelijke stap voor stap instructies laat ik je zien wat de volgende stap is
  • Tijdens de les geef ik veel extra tips en aanwijzingen. Zelfs voor ervaren vilters en ververs is dit een verrassend eenvoudige methode. Daarom is het ook interessant om de les te bekijken. Iedereen doet het toch net weer iets anders. Je komt zo als ervaren viltmaker op nieuwe handigere manieren om het verven toe te passen.
  • Je kunt na het aanmelden voor de les direct een materiaalpakket bestellen. Je kunt kiezen uit 3 verschillende kleursamenstellingen. Een Pongezijde sjaal of een pakket om zelf een sjaal te vilten voor of na het verven.
  • Pakketten zijn te koop met 20% introductiekorting.
  • Met de aanwijzingen uit de les heb je zo binnen een paar uur een mooie  gekleurde sjaal. Succes verzekerd!
  • Deze techniek is geschikt voor iedereen. Ook als je jezelf niet creatief of handig vindt.

• Zit er geen addertje onder het gras ?
    • Nee deze live onlineles is echt gratis.
    • je kunt een materiaalpakket bestellen met 20% korting.
    • Door aanmelding sta je in ons mailbestand wat we alleen gebruiken om je verder te inspireren over vilt maken en verven en te vertellen over meer (gratis) lessen. Je gegevens zijn veilig bij ons.
    • Mocht je hier geen behoefte (meer) aan hebben dan kun je je daar eenvoudig zelf voor afmelden.
    • Dus het is echt gratis en vrijblijvend!

Wat deelnemers zeggen die de les hebben gevolgd:

"Alsof je een docent aan huis hebt. Ingeborg legt het allemaal heel duidelijk uit."

"Ik heb direct een pakket gekocht en 3 dagen later kwam het netjes via de post met alles erbij wat ik nodig had."
"Het verven van mijn wol heb ik altijd al willen doen maar ik schoof het steeds voor me uit. Ik heb alles al in huis. Nu ben ik ook echt aan de slag gegaan."

"De methode die Ingeborg gebruikt is zo verrassend simpel. Geen vieze pannen en wat een bijzonder effect is er spontaan ontstaan."

"Het was superleuk om te doen Ik heb er direct één voor mijn moeder en buurvrouw gemaakt en ze waren en heel blij mee. Ik zit me nu al te bedenken wie er binnenkort jarig is dan mag ik weer...."