Gratis les "De mooiste viltstoffen maak je zelf"

LIVE les (online) gratis

"De mooiste viltstoffen maak je zelf!"

Ervaring niet nodig!

Met deze live les krijg je in 1,5 uur enorm veel inspiratie!

klik op de button hieronder "MELD JE AAN"

Je gegevens zijn veilig bij ons!

Wil je eerst wat meer info? lees dan hieronder ervaringen

Twijfel ook niet te lang, het is gewoon gratis!

Wat zijn de mogelijkheden?

• Vilt maken is een hele bijzondere techniek. Als je dan zijde stoffen gebruikt in je viltwerk wordt het nog specialer.
  • Geweldige mogelijkheden. Door naaldvlies te gebruiken krijg je gegarandeerd goede resultaten!!!
  • In deze LIVE les laat ik je zien wat je ervan kunt maken. Ik laat ook deelnemers aan het woord over hun ervaringen.
  • Met deze les heb je direct nieuwe inspiratie en zin om aan de slag te gaan!
  • In deze duidelijke  les, zie je wat er allemaal mogelijk is. Zelfs als je weinig ervaring hebt is dit erg interessant.
  • Tijdens deze LIVE les krijg je een uniek inkijkje in de Online omgeving van de OnlineViltSchool.
  • Deze les is Gratis en vrijblijvend! Maar meld je snel aan, want het aantal plekken per keer is beperkt!
  • Unieke kans om na deze LIVE les met hoge korting deel te nemen aan het OnlineViltSchool.

Kijk hieronder voor meer ervaringen en foto's!

Deze live les gaf me direct nieuwe inzichten en ik ben de volgende dag vol nieuwe inspiratie aan de slag gegaan.

Jose (1 jaar ervaring met vilt maken

Ik vroeg vorige week een les sjaalvilten aan, daar ging ik direct mee aan de slag. Het was zo verrassend om te doen. Toen heb ik me ook direct maar aangemeld voor de LIVE les. Super leuk dat ik nu een inkijkje in de online omgeving kreeg. En ik heb er veel van geleerd, ik wist niet dat er zoveel mogelijk is met vilten.

Marion (2 weken geleden gestart met viltmaken)

Er is zoveel mogelijk met wol en zijde!

"Zo wonderlijk dat je dit gewoon zelf kunt maken"

Deze LIVE les (online) bied ik je gratis aan.

Omdat ik je graag wil laten kennismaken met de verrassende mogelijkheden van het vilt maken.

Als oprichter van de OnlineViltSchool wil ik graag zoveel mogelijk mensen laten kennismaken met het vilt maken

Ik wordt er zelf heel blij van en dat plezier en die ontspanning gun ik jou natuurlijk ook.

Zelf ben ik al 24 jaar met deze techniek bezig en ik ontdek nog elke dag nieuwe mogelijkheden

Welkom bij de LIVE les!

Ingeborg Honer

Docent en oprichter OnlineViltSchool

Meld je nu aan voor de  Gratis LIVE les

"De mooiste viltstoffen maak je zelf!!!"

Klik op de button hieronder en vul naam en mailadres in, je krijg dan een email met de inlog gegevens.

Je gegevens zijn veilig bij ons!