Kussen vilten

Zelf Kussens maken

Kleur in je interieur! Vilt maken

Dit kun jij ook, zonder enige ervaring! Duidelijke video lessen.

Vraag de gratis Kussen vilt lessen aan

Na het klikken, krijg je zo snel mogelijk een email met daarin een linkje naar de gratis Kussen vilt lessen

Je gegevens zijn veilig bij ons!

Hoe werkt het?

• Alle materialen die je nodig hebt zitten in het pakket.
  • Door de stap voor stap videolessen leer ik je de techniek en laat ik je de mogelijkheden zien. Vanuit huis ga je lekker aan de slag.

De vilt techniek:

• Je legt plukjes losse wol op een ondergrond van voorbewerkte wol. Weetje: Dit is een oeroude handwerktechniek.
  • Als je ontwerp klaar is maak je het nat met water en zeep.
  • Dan start het viltproces...
  • Door rollen, kneden en zelfs gooien maak je een mooie lap vilt.
  • Deze naai je in elkaar met de hand of met de naaimachine.
  • Ik laat je de mogelijkheden zien in de videolessen. (naaimachine niet nodig het kan ook met de hand)

Mogelijkheden:

• Elk ontwerp is mogelijk bij elk pakket.
  • Jij bent de ontwerper!!! Laat je fantasie de vrije loop.
  • Er zijn 6 verschillende pakketten te bestellen via deze site of in onze webwinkel (Zie onder aan deze pagina, via de webwinkel kun je eenvoudig meerdere soorten pakketten tegelijk bestellen)
  • Met de aanwijzingen uit de les heb je binnen een paar uur een mooi kussen van wol. Succes verzekerd! (indicatie 4 tot 6 uur)

Voor wie?

• Deze techniek is geschikt voor iedereen, ook als je jezelf niet creatief of handig vindt.  van 8 tot 88 (het kost wel wat lichamelijke inspanning :) Kinderen onder de 8 kunnen onder begeleiding met deze techniek aan de slag.

• Het is ook erg leuk om samen met iemand te doen. Bijvoorbeeld met je kinderen of kleinkinderen. De creaclub of met je zussen of vriendinnen.

Succes verzekerd!!!

Wat deelnemers zeggen die de les hebben gevolgd:

"Alsof je een docent aan huis hebt. Ingeborg legt het allemaal heel duidelijk uit"

"Ik had niet gedacht dat je ook echt stof kunt maken van vilt"
"Ik vond het een leuke manier om nieuwe ideeën te krijgen, het wordt duidelijk in beeld gebracht"

"Ik heb al veel viltervaring, maar deed het al jaren niet meer. Door deze les ben ik weer aan de slag gegaan en ontdekte ik weer hoe leuk het is"

"Ik vond het leuk om de onlineomgeving van binnen te kunnen bekijken. En.... ik heb me nu aangemeld. Ik twijfelde al een tijdje. Dit is het moment voor mij"

Vraag de gratis Kussen vilt lessen aan

Je gegevens zijn veilig bij ons!