Bekijk deze inspiratievideo en start direct met je eigen kunst.

Ik doe mee
Of lees hieronder meer over deze boeiende cursus.

Wil jij de basis van het vilten goed leren?

Cursus: Reliëf vilten

4 verschillende manieren om goed en stevig vilt te maken

Wil jij graag:

• Weten wat de 4 methodes zijn om mooie structuur en reliëf in je viltwerk te krijgen?
  • Leren werken met naaldvlies en kleur combinaties maken?
  • Reliëf technieken leren toepassen in een eigen werkstuk?
  • De beginselen van beeldend vormen en het maken van eigen ontwerpen leren?
  • Duidelijke video lessen die je een jaarlang kunt bekijken, zoveel en zo vaak als je maar wilt?
  • Je vragen stellen in een online omgeving?
  • Foto's van je werk delen met andere viltliefhebbers en elkaar aanmoedigen en stimuleren om het beste uit jezelf omhoog te halen?
  • Je verbonden voelen met andere creatieve mensen in een handige online omgeving?

Video Liesbeth, een vip cursist die al jaren meedoet

Ze heeft veel eigen werk verkocht op markten en beurzen. Hier heeft ze de schubben techniek gebruikt

In 2024 organiseren we weer een expositie.

Doe jij daar ook aan mee?

Als de basis op orde is kun je je verder ontwikkelen.

€ 197,-
Nu voor maar € 97,-

Online cursus: Reliëf vilten

• Wat je allemaal nodig hebt om te vilten
  • Het maken van bolletjes structuur
  • Het maken van ribbels en flappen
  • Het maken van een reliëf spiraalvorm
  • Het werken met de gebroken aarde techniek
  • Hoe los je problemen op, zoals scheve hoeken, te dun of te dik.
  • Eén duidelijke methode stap voor stap in beeld gebracht met videolessen
  • 6 lessen, elke week een email met de uitleg over de nieuwe les.
  • 3 maanden toegang tot deze lessen.
  • Sluit nu met 50% korting een basislidmaatschap af voor de eerste maand

Met een Basislidmaatschap kun je je toegang onbeperkt verlengen zolang je lid blijft. nu eerste maand voor maar €4,95 daarna €9,95 per maand

Daarmee ontvang je 10% korting in de webwinkel en bij elke volgende losse cursus een waardebon van € 10,00 voor materialen in de webwinkel

Ingeborg Honer: Je viltdocent aan huis! 24/7 beschikbaar

Onlinelessen, duidelijk, overzichtelijk en heel goed in beeld gebracht.

28 jaar ervaring als viltdocent

6 jaar OnlineViltSchool met 3000+ cursisten

Ingeborg, hoe is het ontstaan?

Mijn naam is Ingeborg Honer. Ik ben viltdocent, beeldend docent, ondernemersmentor en kunstenaar. Het is mijn missie om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met vilten en ecoprinten.

Ik vind het belangrijk dat jij de "geheimen van het viltmaken" ontdekt. Dat je de mooie natuurlijke materialen van wol en zijde leert kennen en leert toepassen op een manier die helemaal bij jou past. Ik ben inmiddels al ruim 28 jaar met vilt maken bezig en ontdek nog elke dag nieuwe mogelijkheden.

Ik geniet dagelijks van het werken van wol en het overdragen van mijn kennis. Als docent beeldend vormen, coach en onderwijs ontwikkelaar, heb ik al mijn kennis kunnen inzetten om een mooi en duidelijk online cursuscentrum op te zetten.

Een aantal jaren geleden ontdekte ik dat het geven van vilt lessen online heel goed gaat. Omdat ik zo alles heel duidelijk in beeld kan brengen en jij als cursist de lessen zo vaak kunt bekijken als je wilt. Toch handiger dan met je kladblok in een atelier staan om snel aantekeningen te maken, voordat je het weer vergeet.

Ik wil je graag aansteken met mijn enthousiasme, zodat jij ook kunt zeggen: "Vilt maken maakt gelukkig, gelukkig maak ik vilt".

Een aantal resultaten

Resultaten van deelnemers

Zonder enige ervaring, direct aan de slag met de video lessen, gewoon vanuit huis

€ 197,-
Nu voor maar € 97,-

Online cursus: Reliëf vilten

• Wat je allemaal nodig hebt om te vilten
  • Het maken van bolletjes structuur
  • Het maken van ribbels en flappen
  • Het maken van een reliëf spiraalvorm
  • Het werken met de gebroken aarde techniek
  • Hoe los je problemen op, zoals scheve hoeken, te dun of te dik.
  • Eén duidelijke methode, stap voor stap in beeld gebracht met videolessen
  • 6 lessen, elke week een email met de uitleg over de nieuwe les.
  • 3 maanden toegang tot deze lessen.
  • sluit nu met 50% korting een basislidmaatschap af en krijg heel veel voordeel