Ingrid Reisner

Ik ben Ingrid Reisner, 58 jaar woon in Belgie regio Antwerpen, plots kwam de online viltschool tevoorschijn op fb, en dacht dat wil ik al zolang leren, heb de stap gezet en onmiddelijk had ik de kriebel om verder te doen, aanbod is gigantisch wat je er allemaal mee kan. Zit nu in traject 2 en wil zeker voortdoen zolang ik het fysiek aankan. Mensen kunnen me vinden via fb if chat,

Mijn interpretatie van transformatie , heb ik mijn verhaal vertaald met symbolen die in de azteekse , maya cultuur , tao voorkomen en waar ieder zijn eigen verhaal van transformatie kan invullen

Werkstukken zijn te koop €40,00 per stuk

Werkstuk 1

I Tjing:staat voor oerbegin, het scheppende, positief en negatief, het stimuleren van persoonlijke groei.

Ben op de wereld gekomen en al vrij snel geconfronteerd met het pos.en negatieve , heb een harde kindertijd gekend door een nonkel en de scheiding van mijn ouders.Heb ik mezelf vrij snel beginnen te verdiepen in de waarom en psyche van mensen om me heen

Wol zijdevlies met lontwol en beetje zijde vezel

Werkstuk 2

Symbool:Harmonie

In het heden te leven en de juiste weg te vinden naar onszelf en anderen(onze naasten)

Ben dan de spirituele weg opgegaan en de leer van de indianen en kruiden beginnen te bestuderen.En heb meegekregen van mijn vader om mezelf te kunnen verplaatsen in je naasten en het motto: doe niet bij een ander wat jezelf niet leuk vind.

Wol zijdevlies met lontwol

Werkstuk 3

Symbool staat voor de vier windrichtingen

De veren dat we vergaren op ons levenspad.

Heb een opleiding kapster gevolgd , veel verschillende jobs gekend maar steeds creatief bezig , cursussen volgen afrikaanse percussie en dans, na opleiding zelf dans gaan geven op een holistische manier om bewuster te worden van ons eigen lichaam

Wol zijdevlies en lontwol en een beetje zijde vezel

Werkstuk 4

Symbool :cirkel van het leven.

Ons levenspad en het einde.

Op een gegeven moment kreeg ik een werkongeval en ik genas maar niet , na een nekoperatie beterde de pijnen maar niet, en plots een bolletje in mijn hals en een week later kreeg ik de diagnose uitgezaaide kwaadaardige longkanker en het verdict dat ik geen twee jaar meer had! Heb toen alle middelen voor het gevecht tijdens  de behandelingen van chemo uit de kast gehaald nog een cursus meegenomen en tumor bleef koppig groeien, tot er plots een studie ter beschikking kwam waar ik kon instappen want er waren geen andere behandelingen meer beschikbaar..met een positieve ingesteldheid kan k voort vechten en vilten tot aan het einde van mijn verhaal.

Als je echt iets wil, met gedachtenkracht en pos.mind kan je veel!!

Wol zijde vlies met lontwol