Ina Lamens

Ik ben Ina Lamens en ben sinds 2018 lid van de Online Viltschool. Sinds 2 jaar ben ik Viltcoach bij de Online Viltschool wat ik met veel plezier doe. Ik krijg regelmatig opdrachten voor viltwerk en ik geef allerlei viltworkshops. Onder mijn naam Viltfamke kun je me vinden op Facebook en Instagram.

Ik heb deze 4 werkstukken gemaakt met als inspiratie het werken vanuit de kunst. Het transformeren van schilderijen of een gedeelte ervan naar vilt vind ik een mooie uitdaging. Ik heb gekozen voor 4 verschillende kunstenaars met als onderwerp dorp of stadjes. Het zijn allemaal schilders die schilderen naar het Modernisme.

Werkstukken zijn te koop € 80,00 per stuk

1e werkstuk

Het eerste werk, donkerblauw tasje, is een stukje uit een schilderij van Maurice de Vlaminck(1876-1958)

2e werkstuk