Big show little felt art

Expositie: Big show Little Felt Art

Ga jij ook stralen op deze bijzondere expositie?

Bekijk de opname van de inspiratie les

waarin in meer vertel en we samen brainstormen

Bekijk hier de uitleg en meld je direct aan via de link op deze pagina

Doe je mee? Wacht niet te lang maar schrijf je in.

Jouw werk op

de Big show Little Felt Art

Ben jij een vilt maker met veel of weinig ervaring?

• Wil jij graag jouw unieke werken laten zien?
  • Wil jij onderdeel zijn van deze bijzondere expositie?

Ik nodig je uit om mee te doen met de expositie op 15 en 16 juli 2023 in Ommen in en rond het Atelier.

• thema: Transformatie

• formaat: 4 werkstukjes van 20x 20 cm

• Je werk is gespannen om een canvas paneel of mdf plaat en de maximale buitenmaat is 21 x 21 cm (basis 20x 20 cm)

• Het werk kan hangen of plat liggend gepresenteerd worden. Het mag 2 of 3 dimensionaal zijn. Er mag wat uit naar voren komen.

• Het mag ook een object zijn wat bevestigd is op een plaatje van 20 x 20 cm (goed vast zetten) Bijvoorbeeld een sieraad.

• Haakje aan je werk om te bevestigen. (zie algemene voorwaarden)

• Opsturen kan tussen 1 juni en 15 juni (na overleg)

• Aanmelden kan tot uiterlijk 1 mei

• Gratis inspiratie les (online) met instructie voor omspannen etc.

Jij kunt hieraan meedoen:

• Als je de vilttechniek goed beheerst (hoeveel jaar ervaring je hebt is minder belangrijk).
  • Het maakt niet uit of je een paar maanden of een paar jaar ervaring hebt, iedereen mag meedoen op zijn/haar eigen niveau.
  • Als je graag origineel en eigen werk wilt maken en dit aan de buitenwereld wilt laten zien.
  • Als je het leuk vind om deze uitdaging aan te gaan en samen met heel veel viltliefhebbers deel te nemen aan dit bijzondere vilt evenement, waarbij we samen het viltmaken op de kaart gaan zetten.
  • Als je jezelf wilt profileren als viltkunstenaar, je bedrijf en je activiteiten worden vermeld op de online expositie pagina
  • Als je je werk wilt verkopen (hoeft niet) tussen de €40,00 en de €160,00 , afhankelijk van je techniek, ervaring en uitwerking. In de extra inspiratie les geef ik hierover uitleg.

Lees hier de algemene voorwaarden voor deze expositie, klik hieronder

Wat houdt het precies in?

2 dagen expositie van

heel veel Little Felt Art.

Ben jij onderdeel van deze bijzondere expositie?

Ga jij jouw werk verkopen?

Samen exposeren

2 dagen lang gaan we samen een fantastische expositie maken rondom het atelier. In het voedselbos en in de pluktuin zullen we bijzondere expositie plekken maken. Het publiek kan dan wandelend genieten van de bijzondere little felt kunst werkjes. (als je geluk hebt kan je zelfs al blauwe bessen plukken)

We starten samen op met een live online inspiratieles

In de online les geef ik meer uitleg over de mogelijkheden. Ik help je zoeken naar inspiratie in het thema transformatie en draag allerlei ideeën en mogelijkheden aan.

Ik deel tips om je werk op te spannen en te presenteren.

Feestweekend

We maken er een mooi feest viltweekend van. Naast de expositie zullen er leuke extra activiteiten georganiseerd worden in en om het atelier. Materialen zijn te koop en er zijn demonstraties en miniworkshops. Voor exposanten is de toegang gratis.

Ontmoeting

Dit is de ideale gelegenheid om heel veel viltliefhebbers te ontmoeten. Leden van de Onlineviltschool.  Ingeborg, Percy en andere team leden, viltcoaches etc.

Ben jij erbij? We proberen mooie arrangementen te regelen met hotels/B&B's in de omgeving. Ook zijn er in Ommen en omgeving volop kampeer en kamper plekken.

Blijvende Online expositie

Foto's van de kunstwerken komen op een online ecopsitie site te staan. Iedere deelnemer krijgt zijn eigen podium. Waarin je vertelt over jezelf en je werk, verwijzing naar je site en overige activiteiten. Een mooie manier om jezelf en je bedrijf op de kaart te zetten.

Je kunt je werk eenvoudig opsturen...

Door aanmelding regel je direct de verzending heen en terug van je werk, dat zit bij de prijs in, je krijgt van ons een digitaal verzendbewijs. Dus brengen is niet nodig en ophalen ook niet. Als je werk niet verkocht is, sturen we het netjes naar je terug. Je kunt dus ook meedoen als je niet in de gelegenheid bent om te komen. (het is natuurlijk wel erg leuk om zelf aanwezig te zijn)

Ben je Basislid, VIP lid of Master lid?

Dan krijg je extra korting

Deelname aan de expositie

Geen lid van de Onlineviltschool

Inschrijving voor de exposite: Big show Little Felt Art